Horrela doa gure Euskara gaixua

Ehiztari

11 Responses to Horrela doa gure Euskara gaixua

  1. JaviGu dice:

    Bai zarela parco en palabras!!.

    Nik merkea ikuste dut. Eta zenbat urtekoa?, gizona ala emakunea??

    Ongi etorri, administradore jauna!!.

  2. mercerita dice:

    Gizona izanik,Brucen bezalako ipurdia eukiko du?,Etxea eraman ,ta asko jango du?(ze horrela izanik ez da hain merke),eskopeta dakar,ala konplemento bezala erosi behar dut?Zergaitik Baionako honek administradorea da ,ta neu ez?….Galdera asko dira astelehena izateko.

  3. Marcos Cadenato dice:

    Oso ondo, gizona! Oso ehiztari merkea, pero, claro, viniendo de… ¿Tirar y oso?, ¿Chupada y oso? normal… 🙂

  4. AupaHonddarbi dice:

    Parko ez da hitza, TORPE baizik.
    Argazkiakin txapatxue zetorren baina…. zer edo zer gaizki egin nuen,jejeje
    Merceditas, ez zara administradore?
    Ez ahal dira zutaz fidatzen?Nahiz eta erratza galanta eraman, ni fidatzen naiz(masomenos)

  5. mercerita dice:

    Mila ezker gizon,momentu hauetan nabaritzen da nortzuk diren benetazko lagunak.Eta erratzarena…ez da hainbesterako izan,ez dizut pijua deitu ta.

  6. karmentxu dice:

    Hara!
    Eta ni, zergatik ezin naiz izan? Joooo, nik ere izan nahi dut (nahiz eta a kontrapasa izan).
    Ez didate uzten Beñat, zuk uste duzu zilegia dela? Zergatik ote? Getxokoa naizelako? Ez, zuri utzi baitizute. Javiren emaztea naizelako? Igual bai, horregatik izango da. Hau buruhaustea!!!!
    Dena den, ona iragarkia.

  7. AupaHonddarbi dice:

    a ze kristo montau dudan.Javi, LASKAGAU!!!!
    Ba dakizu, Karmentxu, lortzeko, txapa eman. Ni horrela lortu nuen.

  8. Espaziyuan Galduba dice:

    Ene adiskideok,

    paranoiko xamar ikusten zaituztet.

    Zerk pentsarazten dizue karteleko eskaintza okerra dela?

    Galdetzera sartu zarete akaso?

    Ez ete da izango benetan salgai direnak ez direla zamarrak hezur-haragizko ehiztariak baizik?

    Ni, desdeluego, denara joan eta eskaintza betetzera behartuko ditut.

    Aukeran, nire ehiztaria rubia bat 90-60-90… izan dadila..

    Punteriak ez dio axola hadirik.

    Galduba Maisua

  9. Espaziyuan Galduba dice:

    Gainera

    Ondo ereparatu eskaintzari:

    Hasta fin de existencias!!!!

    Bizitza osorako, alegia!!!!

    Hori Don/dok txollue!!!!

  10. mercerita dice:

    Ai Espaziyuan Galduba !!!!Beti berberan pentzatzen…beno,ados neurea ere errubioa izan dadila baina ahal bada,beste neurriekin nahiko nuke(eta ez,ez naiz leku horretako neurriz ari )

  11. JaviGu dice:

    BlogKide maiteok, benetan ikusi nahi duzue gure euskara gaixoaren egoera gordina???

    Hemen dituzue 8 horri.

    Gure Maisu Handia, ikasgelan erabiltzeko hauxe duzu material galanta .

    Hadi!!! : http://www.flickr.com/groups/euzkaras/pool/

    (link hau ez ba doa, moztu url-a eta erantsi zure nabigatzailean (edo) ).

Deja un comentario